دردی بالاتر از این نیست ...

به كسی كه قسمت تو نیست

با تمام وجود دل بـــبنــــــدی...

 




نفهم نیستم

ﻓﻘﻂ ﮔﺎﻫﯽ،

ﺳﮑﻮﺕِ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﻋﻠﯽ ﭼﭗ ،،

ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ


اهنگ  امیر عظیمی رو دوس دارم موقعی میگه


یه وقتایی یه جاهایی ادم چیزی نمیدونه 
یکی چاه ویکی رهاو
دوراهی روبرومونه

نه الـــتـــمـــاســـش کردم ...

نه خــیــره خـــیــرهـ. نگاهش ...

فقط آهـــی کشیدم ...

و ســـکــــوت کردم ...

همین "آه" برای تمام زندگیش کافیست ...


..دستت را بیاور
مردانه و زنانه اش را بی خیال
دست بدهیم به رسم کودکی 
قرار است هوای هم را
بی اجازه داشته باشیم ...!
هه



نظرات شما عزیزان:

گروه ار جی باند
ساعت11:09---22 ارديبهشت 1394
با سلام من با وبلاگ زیبای شما حال کردم میشه یک سری هم به وب من بزنی خوشحال میشم بابت مطالبتم دمت گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 10:56 | نویسنده : ملیکا |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس