ههه

من میخام این پست درباره ی کسایی که توزندگیم نقش فوق العاده ی دارن

امروز تنهابودم نمیدونین که شمردم ببینم چن نفردارم به حرفام گوش بدم

یه لحظه پریدم گفتم اخ جوووون یکی هس گوش بده واقعا خوش حال شدم

درس کمن اما واسم کل دنیامو دارن

ازهمین جا بهشون میگم ممنونم هستییییین واقعا دوستون دارمممم

سه نفرررررررررن اندازه ادمای روی زمین دوسشون دارممممم

اولی همش منو جوجه صدامیکنه همیشه بعنوان پشتیبانم بوده (دراکولا دوست دارم)

دومی چن وقتیه ندیدمش ولی ایندفعه من پشتیبانشم بهم میگه دلقکم کجاس(نسی دلم یه ذرس واست)

سومی  با دونفر قبلی فرق داره هیچی نمیگه بهم ولی ارومم میکنه نفسم ممنونم باهامیبوسه

آما یه نفرچهارمم هس باز بابقیه این سه نفرفرق داره الانم فرسخ ها ازم دوره(ازهمین جا واسه موفقیتت دعا میکنم یه 2ماهی هس ندیدمش فقط عکساشو دیدم همینم خوبه)

این اهنگ تتلو تقدیم به همتون

ملیی جوجه خواننده میشود:

من دلم سفرمیخاد اگه همسفرام شما باشیننن

خونه قصرو پادشاهش منو تاج سرم شما باشین

دلم دردسرمیخاد اگه دردسرم شماباشین

من لم بدم جلو کولرو شما پاشین

حس خوب یعنی تو...یعنی من...

یعنی بفهمی ادما کلا اینن

یه سری روترجیح میدم نبینم

دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

atrisa
ساعت13:57---23 اسفند 1393
دیوووووووونه

آتریسا
ساعت23:20---17 اسفند 1393
ای جوجه ی وروجک
کلی دلم واست تنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, | 18:10 | نویسنده : ملیکا |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس